Pagina's

zaterdag 22 oktober 2011

Created in X-land

Laatst zag ik een patroon op sancho voorbij komen van X-land, die zag er erg leuk uit. Toen ik wat ging googlen naar de patronen, bleek dat de winkel vlakbij ons in de buurt is. Dus ik ben er twee weken geleden heen gegaan en alle patronen eens van dichtbij bekeken. Ze zagen er allemaal leuk en apart uit. Ook had ze ook veel al gemaakte patronen hangen en dat geeft toch net een wat beter beeld. Ik heb uiteindelijk 3 patronen mee genomen. En ook maar meteen wat stofjes, want die zijn toch echt wel van uitzonderlijk goede kwaliteit.
Het vijgenjurkje stond bovenaan op mijn lijstje en die heb ik dan ook als eerste gemaakt.
De sjaal van retinella garen vond ik er grappig bijstaan. Die wilde Loïs graag hebben en heb ik tussendoor gebreid. 

Gisteren is Loïs met Luanna en ome Jeffrey en tante Manuela naar de Apenheul geweest, ze heeft het er reuze naar haar zin gehad, zoals je kan zien




Geweldig, die koppies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten