Pagina's

maandag 12 november 2012

Een herfstig setje

Loïs heeft nog niet heel veel broeken en daarom daar maar mee aan de slag gegaan. En dan sta ik voor de lapjeskast te twijfelen en nog een keer te twijfelen, past het wel bij elkaar..?? Tja en dan heb je de stofjes gevonden en dan nog een patroon vinden, eerst alle ottobres doorbladeren, nog eens op het net surfen en ideetjes op doen. Alleen voor dat hele proces ben ik al dagen bezig, maar ik kom er gelukkig altijd uit. Ook deze keer. Ik heb ik 3 volle mappen met Farbenmixpatronen en de meeste daarvan nog nooit gemaakt. Dus dit keer nogmaals een Antonia en als broek een Nonita. Uiteindelijk is het 1 van mijn mooiste setjes geworden en dochterlief is er ook erg blij mee.

Patronen: Nonita (broek) en Antonia (shirt)
Stoffen: Hilco, Stenzo, janeas world
Borduurpatroontjes: kleiner himmel

3 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n mooi setje! Mooie kleuren, stoffen, en borduursels. Het staat allemaal prachtig bij elkaar. De antonia is inderdaad een heerlijk patroon.

    BeantwoordenVerwijderen