Pagina's

dinsdag 27 augustus 2013

rokje Yana

Om wat inhoud te geven aan mijn shoppie en natuurlijk om mijn dochter aan te kleden ben ik behoorlijk actief bezig. Eigenlijk met van alles, naaien, mailen, bellen, rijden......en zo kan ik nog wel even door. Maar op dit moment voornamelijk naaien, van alles en nog wat aan het uitproberen. Zo kwam ik vorige week het patroontje Yana tegen van ki-ba-doo. Die heb ik afgelopen voorjaar aangeschaft en leek me een leuk rokje. Maar tijdens zo'n lekkere warme zomer komt er van naaien niet veel.
Nu zijn Micah en Lois weer naar school en kan ik weer volop achter de naaimachine. Dus Yana in elkaar geplakt en gaan met die banaan....
Leuk patroontje, er zit alleen meer werk in dan van te voren gedacht, maar het resultaat is wel leuk, vind ik.


Het rokje is afgewerkt met paspelband in het geel, ik wilde eerst met rood afwerken, maar de plaatselijke winkel had alleen wit en geel, maar op zich staat het er wel goed bij. 

patroon: Yana van ki-ba-doo
Stof: notting Hill van Joel Dewberry

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een pláátje van een rokje. Mooie stoffencombi en het gele paspelband staat er mooi bij.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen