Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Xenia


Weer een patroontje wat al heel erg lang in mijn kast ligt. Ik las in de verschillende opmerkingen op sancho dat het jurkje nogal ruim viel. Ik heb er daarom voor gekozen in de achterpas een elastiek te verwerken. Nu valt het jurkje passend rond de borst en dat vind ik mooier dan zo'n losse bovenkant. De stof heb ik gescoord op de stoffenbeurs in Antwerpen. Die is van het merk panpan, ik moest me echt inhouden om alleen deze stoffen te kopen.....ze zijn zo leuk!
Lois heeft nog niet gepast, die is lekker buiten aan het spelen. Dat doen we dan maar later....



Ook mijn eerste labeltjes zijn een feit (zie hierboven), nu is mijn winkeltje wel aardig compleet.
Maar dit jurkje komt niet op mijn site, die mag Lois dragen deze zomer!

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige stofjes!! Het modelletje is er perfect voor om met verschillende stofjes te werken.

    Héél mooi gemaakt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen