Pagina's

zaterdag 14 mei 2011

Mijn eerste Tuolumne

Afgelopen dinsdag kwam Manuela om eens een avondje te freubelen. Zij was al haast klaar met een jurkje en ik had mooi de gelegenheid om weer eens iets leuks uit mijn enorme stapel stofjes en patronen te zoeken. Voor het patroon Tuolumne van Studio Tantrum had ik al stofjes in huis gehaald. Hele leuke stofjes van mies en moos. Het leek me echter een erg moeilijk jurkje om te maken. De mantel van het patroon vind ik niet zo mooi, ik had er dan ook maar voor gekozen de zomerversie te maken. En uiteindelijk was het helemaal niet zo moeilijk en heel leuk om te doen! En hij is echt supermooi geworden!! Oordeel zelf:
Jurkje Tuolumne van Studio Tantrum


Met schattige inhoud



 de achterzijde


Nu nog wat voor eronder maken, want in Nederland is dat wel nodig!

1 opmerking: