Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

Loïs 3 jaar!!

Trakteren hoort er natuurlijk ook bij!
Vandaag wordt onze kleine meid 3 jaar. We hebben haar verjaardag afgelopen zondag al gevierd. En met een verjaardag draag je natuurlijk een nieuwe jurk! De encinitas van Farbenmix had ik al af en een dag van te voren lukte het ook nog om de elodie af te krijgen! Het was echter niet zo warm en de elodie is nogal kort, dus is het de encinitas geworden.

Loïs met de Encinitas en Luanna met de Tuolumne




Ik had eerst mijn twijfels over de encinitas, omdat aan de voorkant de stof nogal naar boven krult, maar eigenlijk staat dat ook wel grappig. Het patroon zit in ieder geval wel erg goed in elkaar.
Een echte dansjurk voor echte dametjes. En de stof is echt supermooi.


De encinitas
De Elodie van Farbenmix wordt erg veel geshowd op de site van Farbenmix en ook op Marktplaats kom je deze regelmatig tegen. Dus ik wilde natuurlijk niet achterblijven!

Wat een plaatje!!
Zo, nu nog even bedenken waar we ons nu weer aan gaan wagen. Waarschijnlijk ga ik nu eerst Nadya maken. Maar daarna ga ik me toch echt aan een broek wagen. Ik heb al een paar leuke patronen gezien bij Cinderella Zwergenmode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten