Pagina's

maandag 27 juni 2011

Wat wordt het volgende project

Ook in deze hitte ben ik al een hele dag aan het bedenken wat mijn volgende project gaat worden. De Nadya van Farbenmix heb ik al geknipt liggen, maar dat is eigenlijk een winterjurk en ja daar moet ik nu even niet aan denken. Er zijn wel weer wat mooie patroontjes op komst. De Unella-Blomma en de Xenia van Farbenmix. Ook van Cinderella Zwergenmode heb ik weer wat patronen besteld. Ook dat patroon met de korte broek. Ik kon niet kiezen tussen de unella en de Tina, dus heb ik ze maar beiden besteld. Ik denk dus dat ik aan 1 van deze patronen ga beginnen. Dit keer probeer ik er ook wat borduurtjes op te maken. Het naaien van de kleren gaat me nu al wat beter af, nu kan ik me wat meer gaan richten op de afwerking.

Afgelopen week heb ik ook nog de stof lovechirp binnengekregen, hij is erg mooi. Ik vind het alleen wel erg jammer dat er zo veel geld voor wordt gevraagd. De stoffen die te koop zijn bij Farbenmix zijn over het algemeen binnen een uur uitverkocht en worden dan later voor woekerprijzen verkocht via dawanda. Toch maar steeds proberen om de stoffen rechtstreeks via farbenmix te bestellen!!

Zo, nu weer een avond voor de computer gezeten en niets gemaakt, dat schiet niet op zo...haha...maar morgen gaan we zeker aan de slag, want dan komt Manuela.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten