Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Smocken lukt niet

Vandaag begonnen met een leuk broekpakje uit de Bizzkids. In eerste instantie al goed gelezen bij Marlieske maakt 't, die had deze broek al een keer gemaakt.
Op de foto in het boek vond ik het patroon nogal wijd vallen en heb dus de hele broek smaller geknipt en eerst alles in elkaar gezet en de uiteinden met een rolzoom afgewerkt. Maar toen kwam het volgende probleem....het smocken. Ik heb een Brother innovis en ik had al begrepen dat dat allemaal niet zo goed werkt, maarja toch eigenwijs even proberen. Een klein beetje rek krijgen we wel, maar niet echt veel. Ik heb nog wel een extra spoelhuis liggen (zat bij mijn machine) dus ga het morgen maar even proberen via een andere weg. Ik hoop dat het dan wel lukt!!
Wish me luck!!

1 opmerking:

  1. http://gigglesmum-creativeheart.blogspot.com/2009/10/shirring-problems-i-cracked-it.html

    daar moet je even kijken voor je begint dat kan een hoop helderheid brengen ;)

    Succes, groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen