Pagina's

maandag 27 februari 2012

Abacadabra 131

Pfff....een heftige week gehad. Loïs had een rotavirus opgelopen en was al zo lang aan het overgeven, dat ze werd opgenomen in het ziekenhuis. Aan de sonde, want ze moest flink veel vocht binnenkrijgen. Zooo zielig! Maar gelukkig knapte ze redelijk snel weer op en sinds afgelopen weekend heeft ze weer net zo veel praatjes als voorheen. Maar ja, dat was dan de vakantie....
Vandaag is het "gewone" leven weer begonnen en heb ik even tijd om het jurkje wat ik voor de carnaval had gemaakt op mijn blog te zetten.
Abacadabra 131

en natuurlijk ook de achterkant
Het jurkje is gemaakt van de stof uit de michas stoffecke doos (zo noem ik het maar even). Volgens mij is dit stofje van Hamburger Liebe. Het patroon is een nieuw patroon van abacadabra, nummer 131. Eigenlijk hoort er nog een bollero bij, maar ik had net te weinig stof en mis nu 1 mouwtje om ook deze te maken, balen.... Daar moet ik dus nog even wat op verzinnen. Ondertussen heb ik ook het patroon Lina, een shirtpatroon. Dat is mijn volgend patroon, die lijkt me erg leuk. En daana nog een nieuwe zomerjas, ik hoef nog niet stil te zitten!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jurkje zeg!! Misschien als je een foto van de stof voor de bolero op sancho zet, kan iemand je aan het missende stukje helpen..

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, leuke stof heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jurkje ziet er leuk uit!
    Kom maar op met de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen