Pagina's

donderdag 5 april 2012

sewing modkid style

Twee weken geleden zag ik op een blog (ik weet even niet meer van wie, sorry!) een berichtje over bovenstaand boek. Ik vind de patronen van Modkid wel erg leuk en ben daarom gaan zoeken waar ze het boek verkochten. Op bol.com gevonden en besteld.
Eergisteren kwam hij via de post binnen, meteen doorgebladerd natuurlijk! In eerste instantie deed het boek me denken aan "sewing clothes kids love", het boek heeft namelijk dezelfde vormgeving en lijkt qua opbouw ook wel wat op dat boek.
Natuurlijk staan er hele andere patronen in. Het zijn voornamlijk basispatronen en allemaal voor rekbare stoffen. Ik word erg blij van de stofkeuze in het boek. Jammer dat die stoffen in Nederland bijna niet te krijgen zijn.
Het boek is, ondanks dat het in het Engels is goed te volgen. Er staat vanalles en nog wat in, patronen voor jurkjes, een sprei, beenwarmers, broek en shirts en nog meer. Hieronder mijn favorieten:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten