Pagina's

woensdag 18 april 2012

Minnie en wederom Lina



Het liefst zit ik op het moment alle vrije uurtjes kleertjes te naaien. Het is echt een superleuke hobby. Vooral op dinsdag, dan zijn we altijd met zijn tweeën, een stuk gezelliger. Gisteren heb ik de Minnie in elkaar gezet, dat is een lekker snel klaar patroon. De bijpassende Lina was al klaar, dus dat maakt een setje en moest dus meteen vanmorgen worden aangepast. Loïs vindt vooral de applicatie leuk. Die is van Tausendschön en is goed gelukt. Nu nog wachten op mooi weer, op dit moment kunnen we haast weer de winterjas uit de kast halen....balen....

Borduurserie Yoyo van Tausendschön

Minnie van Cinderella Zwergenmode

Een tijdje geleden heb ik nog een Lina gemaakt met een borduurtje erop. De stof liet zich echter niet zo heel goed borduren, dus daar ben ik wat minder tevreden over, maar de combinatie van kleuren in het shirt vind ik wel erg geslaagd.

1 opmerking:

  1. Wat schattig staat dat zeg! Erg leuk allebei.. staat enig!

    groetjes.. Petra ;-)

    BeantwoordenVerwijderen