Pagina's

vrijdag 13 september 2013

de stoffen zijn binnen

Veel sneller dan verwacht, stond er vandaag al een grote doos in de gang. Spannend.....naaisters kennen het gevoel wel, als een klein kind in de snoepwinkel. Snel openmaken, alle stoffen mooi op een rol. Snel plaats gemaakt in de naaikamer en hier het resultaat:
Lois was helemaal weg van de beverstof (de bovenste) en die was natuurlijk weer net bestemd voor jongens....haha.
Verder niet stilgezeten, afgelopen maandag een heleboel stenzo-stoffen besteld, om voorraad te hebben voor het maken van kleding. Die kwamen gisteren binnen. Ik ben die avond maar meteen aan de slag gegaan. Verder naaien voor de boys. Lois heeft me vandaag geholpen bij het uitzoeken van de applicatie en het aangeven van de spelden, leuke bezigheid hoor! Het shirt is maat 98/104
Met stoffen die ik nog had, heb ik ook nog een leuk rokje in elkaar gezet, maat 104. De bruine stof vond ik moeilijk te combineren, maar het is nu aardig gelukt. Met een leuk rood shirtje erop, ziet het er erg leuk uit.

stoffen: Lillstoff, Stenzo
Bandje: Farbenmix
Applicatie: applicatie-en-zo
Patronen: Roos en Ki-ba-doo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten