Pagina's

woensdag 11 september 2013

Ook jongens doen mee!

Druk, druk, druk.....maar leuk druk. Spullen bestellen, uren achter de naaimachine en achter de computer. Nu wordt het aftellen geblazen, want het is allemaal bijna rond. De stoffen zijn besteld, leuke stoffen van lillestoff. En de applicaties zijn ook onderweg. De applicaties zijn van applicatie-en-zo. Deze zijn echt super en mooi van kwaliteit! Ook de jongens doen mee, want daar heb ik ook wat leuke keuzes voor gemaakt.



Wat betreft de stoffen heb ik lang zitten dubben, zoals al eerder gezegd werkten de groothandels in Nederland niet echt mee, maar uiteindelijk heb ik in Duitsland besteld. Zonder enig probleem! Daar was ook keuze uit leuke jongensstoffen. Biologische stoffen en perfect van kwaliteit. De stoffen worden ook gebruikt in de patronenboeken van ottobre-design.



Daarnaast heb ik niet echt stilgezeten met naaien. Ik moest ook maar eens aan de jongensoutfits gaan denken, alleen in mijn voorraad stoffen heb ik me in het verleden beperkt tot meisjes, maar ik had gelukkig nog een fijne stof liggen en heb een mooie ruim zittende sweater in elkaar gezet, Lois had bedacht dat ze hem wel wilde, maar dat heb ik haar al mooi uit haar hoofd gepraat. Ik maak voor haar wel een meisjeskleurtje...haha....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten